تعداد85 زایر از شهرستان بشاگردبه مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام میشوند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 5 خرداد 1395
بازدید : 202
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشاگرددرجلسه هماهنگی ،گفت همزمان،با سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تعداد85 زایر از شهرستان بشاگردبه مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شود.

نتیجه تصویری برای سالگرد عروج ملکوتی امام راحل

به گزارش عصر بشاگرد:در جلسه شورای هماهنگی ستاد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه به ریاست معاون فرماندار،و با حصور،کلیه اعصای شورای اداری در محل،سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بشاگرد تشکیل برگزار شد.
ابتدا معاون فرماندار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام راحل و تبریک فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت امام خمینی (ره) متعلق به تمام کشور است و انقلاب ما به نام امام خمینی(ره) شناخته شده است .
مهندس باباخانی در ادامه افزود؛ همه دستگاه های اجرای این شهرستان باید در حد توان برای اعزام این کاروان همکاری کنند.
 فرمانده ناحیه مقاومت،بسیج سپاه بشاگرد اظهار داشت؛ هرساله در سالروز عروج ملکوتی رهبرکبیر انقلاب اسلامی برای تجدید عهد و پیمان با ارمانهای امام راحل(ره) و ولایت فقیه و همچنین شرکت در مراسم سالروز رحلت آن پیر سفرکرده زایرانی از این شهرستان نیز همانندسایرنقاط کشور به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

سرهنگ سلیمانی گفت ؛ بابرنامه ریزی های انجام شده و مطابق با سهمیه اختصاص شده به شهرستان از طرف سپاه امام سجاد(ع) استان ۸۵نفر از دوستداران امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان تاریخ ،۱۲ الی،۱۴بمدت سه روز اعزام میشوند.

وی در پایان تصریح کرد: بابرنامه ریزی های انحام شده با فرمانداری شهرستان ‌و هماهنگی با سایر ادارت و نهادهای این شهرستان در قالب یک کاروان زیارتی با اتوبوس از بشاگردبه مرکز استان و از بندرعباس با قطار مستقیم به تهران اعزام می شوند.

 

 




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: اعزام 85 نفر از بشاگرد به مناسبت عروج ملکوتی امام راحل به تهران , رحلت ملکوتی امام راحل , بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 947
بازدید دیروز : 837
بازدید هفته : 2443
بازدید ماه : 8153
بازدید کل : 133286
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com